Forum [diP] Drift is Passion Strona Główna
->
Drift
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
[diP] Drift is Passion
----------------
!!!Reaktywacja diP na S2!!!
Team diP
Dołączanie, witanie się.
Ogłoszenia
Filmy, Foty, Screeny itp.
Live for Speed
----------------
Dodatki do lfs
Linki
Co nowego w Świecie LFS-a
Inne tematy
----------------
Pomysły i problemy.
Spotkajmy się!
Drift
Wolna gadka
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wiciu
Wysłany: Nie 10:50, 12 Sie 2007
Temat postu:
Wybacz
To pewnie SDT tez z tamtad skopiowalo
maja
Wysłany: Sob 22:02, 11 Sie 2007
Temat postu:
W!ciu napisał:
A MAJA_PL tekst skopiowała z teamu w którym byłem w styczniu xD
http://www.stariondriftteam.yoyo.pl/page.php?8
tekst skopiowałem ze strony drift.pl
Qman:*
Wysłany: Sob 20:18, 11 Sie 2007
Temat postu:
W!ciu napisał:
A MAJA_PL tekst skopiowała
Q jak Qman napisał:
wiciu
Wysłany: Sob 20:03, 11 Sie 2007
Temat postu:
A MAJA_PL tekst skopiowała z teamu w którym byłem w styczniu xD
http://www.stariondriftteam.yoyo.pl/page.php?8
[UD] rAfAł
Wysłany: Wto 15:50, 08 Maj 2007
Temat postu:
Noo, te techniki ja mam w gaziecie GT gdzie jest samouczek driftu prawdziwym samochodem, choku-dori czy jak to sie tam pisze jest dobre, uzywa sie tej techniki w profesjonalnych wyscigach driftingowych
maja
Wysłany: Nie 13:09, 18 Mar 2007
Temat postu:
Oj trzeba trzeba
Dzisiaj wrzuce foty z naszych "twinów" haha
Chiro
Wysłany: Sob 19:17, 17 Mar 2007
Temat postu:
A jakie efektywne
ale trzeba je poprawic:P
maja
Wysłany: Sob 18:17, 17 Mar 2007
Temat postu:
Bo takiej nie ma
. Na Jana to są tylko nasze twiny haha
Chiro
Wysłany: Sob 16:00, 17 Mar 2007
Temat postu:
Nie napisales techniki na jana
maja
Wysłany: Pią 19:17, 16 Mar 2007
Temat postu: Techniki driftingu
Pozwoliłem sobie skopiowac tekst
z jednej ze stron
Do wprowadzania samochodu w kontrolowany poślizg można doprowadzić na wiele różnych sposobów (mniej lub bardziej kontrolowanych. Służą do tego różne, opisane poniżej techniki, często wiele z nich jest używanych w trakcie jednego driftu, w kombinacji kilku technik naraz.
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift)
- Tej techniki używa się przy dość dużych prędkościach i w dość łagodnych łukach. W trakcie wchodzenia w zakręt kierowca puszcza na chwilę gaz, co powoduje delikatną nadsterowność. Później poślizg jest kontrolowany poprzez kontrę kierownicą i operowanie gazem. Do tej techniki potrzeba dość neutralnie wyważonego samochodu.
Feint Drift
- Tzw. "rybka". Kierowca przed zakrętem wykonuje skręt w odwrotnym do zakrętu kierunku, po czym nagłym ruchem zarzuca autem w prawidłową stronę. To powoduje zapoczątkowanie poślizgu.
Braking Drift
- Ta technika polega na przeniesieniu większości masy na przednią część samochodu poprzez krótkie, ale energiczne wciśnięcie hamulca podczas inicjacji zakrętu. Im bardziej nadsterowne auto, tym mniejsza powinna być siła nacisku na hamulec. Tylna oś traci w tym momencie przyczepność i ropozczyna się poślizg.
Clutch Kick
- W naszym języku będzie to po prostu strzał ze sprzęgła. W trakcie przechodzenia przez zakręt kierowca naciska na chwilę sprzęgło, by po chwili energicznie je odpuścić, co spowoduje "strzał" i nagłą utratę przyczepności.
Shift Lock
- Kierowca wciska sprzęgło przed zakrętem, zmniejszając nieco obroty. Często wykonywana jest wtedy redukcja na niższy bieg. W trakcie zakrętu sprzęgło jest odpuszczane, co daje efekt podobny do chwilowego zaciągnięcia hamulca ręcznego. Aby zminimalizować obciążenia, ta technika powinna być stosowana na bardziej śliskich nawierzchniach.
E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift)
- Jedna z najprostszych i najłatwiejszych technik driftu. Chodzi oczywiście o zaciąganie hamulca ręcznego. Podczas zakrętu na wciśniętym sprzęgle zarzucamy na chwilę hamulec ręczny, co spowoduje chwilowe zblokowanie tylniej osi i zapoczątkuje poślizg samochodu. Często ta technika dołączana jest do innych technik w celu korygowania ewentualnych błędów lub ratowania się z opresji.
Dirt Drop Drift
- Ta technika polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, lub w miejsce o mniejszej przyczepności. To spowoduje zapoczątkowanie poślizgu, nie utracając prędkości-technika bardzo przydatna w autach o małej mocy.
Jump Drift
- Kierowca wjeżdża tylnim kołem (tym po wewnętrznej stronie zakrętu) na "tarkę", co spowoduje jego "podskok" i chwilową utratę przyczepności, która zapoczątkuje nadsterowność.
Long Slide Drift
- Technika stosowana przy dużych prędkościach. Polega na zapoczątkowaniu długiego driftu jeszcze przed wejściem w zakręt. Dirft inicjowany głównie za pomocą hamulca ręcznego.
Swaying Drift (Choku-Dori, Manji)
- Technika podobna do Feint'a. Polega na powolnym zarzucaniu autem z boku na bok w trakcie jazdy na wprost.
FF Drift (Front Wheel Drive Drift)
- Technika drifu za pomocą samochodu z napędem na przednie koła. Głównie polega na stosowaniu hamulca ręcznego oraz hamulców (może przydać się znana z rajdów technika hamowania lewą nogą).
Power Over
- Technika polegająca na spowodowaniu ciężkiej nadsterowności poprzez maksymalne wciśnięcie gazu w trakcie przechodzenia przez zakręt. Do tej techniki potrzebny jest spory zapas mocy.
Ja w grze korzystam głownie z technik
Feint Drift
w świecie LFS'a to chyba jest MANJI
Clutch Kick
Swaying Drift - jednak to jest MANJI
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04
MDesign
Regulamin